zondag 29 december 2013

Wat heerlijk vakantie! We komen de dagen prima door, en er zijn allerlei leuke activiteiten waar dan die en dan die graag aan mee doet.. Zo ging mijn schoonfamilie met bijna alle kinderen naar het Kerstcircus in Ahoy. Ik hou zelf daar niet zo van, dus ik was de oppas op de twee jongste familieleden…niks erg, wij genoten van poffertjes bij de Hema….


Een dag later liepen we een oliebollenwandeling. Waarbij we heerlijk door een afgesloten natuurgebied mochten. Met laarzen, dat was wel nodig! de wasmachine mocht later ook echt wel even aan…maar genoten hebben we! Heerlijk door de grienden en met de gids erbij zagen we beverburchten, aangekloven bomen, en allerlei andere sporen!
Het was heerlijk!


Hier zie je Olaf met de muts van zijn vader van vroeger. Er hoort ook een sjaal bij maar die was te warm. De muts noemt hij een Kerst met Linus-muts… Hij genoot van de wandeling! En vroeg de dag erna of we aan papa het natuurgebied konden laten zien.

Ik heb mijn frustratie over het ontbreken van een naaiplek omgezet in daden. Bij de Ikea kocht ik een precies mooi naaimachine tafeltje, mijn lock en machine passen er mooi op. En ik laat lekker de boel staan! Er kwamen alweer twee jurken en een borghesje onder de machine vandaan. Die zijn ook alweer gedragen door mijn twee jongste dochters. Verder had ik een poosje last van een ontstoken vinger, maar nu die weer opknapt, heb ik de haaknaald weer vast en ben ik bezig met een sjaal, bijpassend bij een gekochte muts voor mijn jongste dochter. De kleur van de jas is petrol met een roze voering. Staat haar vast heel mooi straks!


Ik heb wel nog heel veel draadjes af te hechten…..dus snel weer aan de slag!
Willemien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten