dinsdag 3 december 2013

Naast alle Sintgekte komt er niet zoveel uit mijn handen… We hebben het avondje hier thuis al met ons gezin gevierd maar op 5 december mogen onze kinderen de hand van de beste man nog schudden bij opa en oma…
Ik zit af en toe lekker met de haaknaalden in de bank, even haken zorgt ervoor dat je lekker tot rust komt. Heerlijk! In verschillende diktes haak ik sterren, van verschillende soorten garen. Zilver garen voor de glans, en heel dik garen zorgt voor mooi grote sterren. Met een lintje erom kan je ze zo kado geven, gewoon op een stapeltje staat ook mooi! Het patroon vond ik in een oude Anna bij de kringloopwinkel, heel handig gewoon een schema, en dat haak je zo weg. Na een paar sterren kan het fijn gedachteloos…


De rood paarse maakte ik voor mijn schoonmoeder,
en de onderste grijze, zo'n setje heeft mijn eigen moeder. Leuk om het verschil in uitstraling te zien door wat kleur toe te voegen!


Nu morgen en donderdag nog Sint feest en dan mogen van mij alle pepernoten en verkleedkleren lekker worden opgeruimd!
groetjes, Willemien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten