donderdag 2 januari 2014

2014, een nieuw jaar. Helemaal leeg en nog heel veel kansen en nieuws te ontdekken! Ik ben God dankbaar dat wij het nieuwe jaar met Hem mogen beginnen! Na het verdriet van afgelopen jaar omdat mijn vader overleed, is er nu ook nieuw leven, bij mijn broer en schoonzus te verwachten. Heerlijk, en weer iets om naar uit te kijken! Daar ben ik dankbaar voor.

Boven mijn nieuwe tafeltje wat ik kocht voor mijn naaimachines, heb ik nu alles van het afgelopen jaar weggehaald. Heerlijk om zo leeg te beginnen, en een stimulans om weer mooie kaartjes, leuke knutselen en inspirerende teksten op te kunnen hangen….. dus kom maar op……! Als je mij wat stuurt, stuur ik natuurlijk iets leuks terug……..Ook zin in? doe mee!



Dit nieuwe jaar start ik ook met een dag extra werken in de klas en op de school waar ik al werk. Ik heb er zin in! Nog meer leuke dagen met mijn geweldige kinderen in de groep!
Afgelopen dagen heb ik heerlijk kunnen haken, en op het afwerken van alle draadjes na is de sjaal voor mijn jongste dochter nu groot genoeg….nog een avondje draadjes insteken en dan kan de sjaal om!


Nu weer snel aan de slag om de boel hier fris en opgeruimd te krijgen en alle Kerstspullen boven weer netjes in de doos te doen en ook echt de doos achter het schot of op de vliering te zetten….Daar ben ik echt goed in, haha meestal staat zo'n doos er nog weken. Maar ik wil dat nu niet! Ik wil ruimte en een lekker leeg huis…
liefs Willemien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten