dinsdag 6 mei 2014

Een heerlijke naaidag vandaag,

ja een heerlijke dag. Tussen de zon en regenbuien door zat ik lekker achter mijn naaimachine, er kwamen naast het shirtje van het vorige blog nog drie kraamkadootjes onder vandaan, slabben. Die naai ik graag. Zo graag! Een heerlijk rustgevend werkje, eerst het kiezen van de stofcombinatie (uiteraard uit de stofvoorraad in de kast hier…) dan het knippen en het netjes krijgen van het biaisband, en daarna de slabben op een rijtje leggen en genieten van m'n werk.
En ja, er staan hier ook drie geboortekaartjes waar ik snel een bezoekje wil brengen of een pakketje heen wil sturen, dus de slabben zijn gemaakt met een goede reden!
En weer een kleine lege plek in de stoffenkast, heerlijk! (Morgen markt hier…..)


NEE, ik mag van mezelf deze week echt geen lapjes kopen, en eerlijk is eerlijk, er ligt nog best wat leuks in mn kast!! En ik heb voor de foto niet opgeruimd, ik naai liever dan dat ik opruim……Valt best mee toch? Er ligt nog een dikke grote lap hartjes fleece, daar wil ik voor mijn jongste dochters een lekkere fleece trui van maken voor in de zomervakantie. Dat is na de soldatenfleece trui voor mijn zoon, het volgende project denk ik.


groetjes Willemien



1 opmerking: