vrijdag 7 maart 2014

Kleur……(geniet je mee?) 

Een heel drukke werkweek ligt achter me,
oudergesprekken op school, een ziek kind, allerlei extra klusjes en vandaag de verjaardag van mijn collega en mij in de klas. Heerlijk was het. Ik was er alleen de ochtend, had mijn schminksetje meegenomen en heb alle kinderen even geschminkt. Leuk! We hadden een handig programma in elkaar gezet waarbij de kinderen in kleine groepjes lekker aan de slag konden, en we werden allebei vreselijk verwend! Superleuk is dat! Mijn jongste dochter was ook mee, en dat was voor veel meiden een leuk 'project' om mee bezig te zijn…


Ook had ik eindelijk weer tijd om aan mijn crochet along verder te gaan. En het resultaat mag er zijn, ik ben dol op de kleuren en de bolletjessteek die ik niet kende vind ik erg leuk geworden. Nieuwe plannen voor een andere deken borrelen al boven…Een deken vol met bolletjes….Nu nog op pad voor haakgaren!


Mijn omslagdoek die ik haakte naar het patroon van Haken en kleur is af. Ik ben er blij mee, echt leuk voor het voorjaar. En het was heel makkelijk haken, echt lekker gedachteloos bezig zijn, nou ja, je hebt juist ruim de tijd voor je gedachten en hoeft niet echt te tellen of te rekenen. Net wat voor mij, met de kinderen om me heen heb ik daar altijd moeite mee en dit ging super lekker! Ik droeg hem vandaag naar school, ik haakte er een bloem op uit het boekje Kleurrijke cadeautjes haken. Met een broche-speld erachter is het handig wisselen. Ik verwacht zo maar dat ik deze omslagdoek vaker dragen zal!


En ook druk ben ik met de vrouwendag die ik organiseer met andere vrouwen van mijn onze kerkelijke gemeente. Ik ga er een workshop geven waarbij we creatief aan de slag gaan. Ik verwacht dat het een heerlijke vrolijke kleurrijke chaos gaat worden met al die vrouwen…..En ik hoop dat het voorbeeld zal leiden tot leuke resultaten bij de vrouwen. Mijn zus maakt labels die we aan de werkstukken gaan maken. Het belooft super-leuk te worden! In ieder geval ben ik blij met wat we gaan doen!


Nu eerst heerlijk weekend houden!! Volgende keer weer meer over onze suikervrije belevenissen…..
Willemien

2 opmerkingen:

  1. De omslagdoek droeg ik vandaag ook... krijg enorm veel complimenten. Jij hebt de doek ook echt prachtig gemaakt: met broche en een heel mooi randje! Succes met de voorbereidingen van de workshop, ziet er leuk uit! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuke workshop gaat dat worden! Is dat een klerenhanger van ijzerdraad verbogen tot hart? Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen