woensdag 26 maart 2014

Een leuk mailtje,

van een vriendin/oud collega uit onze vorige woonplaats kreeg ik deze week een lief mailtje. Ze informeerde naar ons, maar had ook iets erg leuks te melden. Ik stuurde afgelopen kerst kerstkaartjes die ik zelf maakte en ook deelde op dit blog. En omdat ik zelf ook van kleine verrassingen houd, stopte ik in de zakjes op de kaarten een aantal zaden van onze zelf die zomer ervoor gezaaide Lathyrus. En zij had ze ook echt gezaaid en liet weten dat ze er zo blij mee was en dat ze genoot van het voorjaar…. Heel erg leuk en speciaal om dat te horen! Soms hoor je niets van zulke dingen en nu heb ik echt iemand blij kunnen maken, en ook heel bijzonder, straks bloeit er in haar tuin onze Oud-Beijerlands Lathyrus….. Een klein stukje van mij bij mijn vriendin in de tuin.
Heel bijzonder!

Ze voegde deze foto toe aan de mail~: (en links op de foto zie je mijn kerstkaartje…)
Groetjes Willemien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten