woensdag 8 januari 2014

Vandaag een tweede dag gewerkt, het was weer heerlijk!
Van mijn moeder die altijd op woensdag op mijn jongste dochter past, kreeg ik in de loop van de ochtend een berichtje, waar toch de sleutel van de kast lag? Ik had geen enkel idee, de kast is nooit op slot… Wel jammer dat ze nu niet voor me kon strijken, want dat doet ze altijd. En voor haar heel jammer dat de koffiepot leeg was, nu heeft ze helemaal geen koffie gedronken vandaag…
Later bleek dat mijn zoon de sleutel van zijn jongere zus had afgepakt omdat hij bang was dat zij de sleutel niet terug zou doen in het slot. Hij had de sleutel op de onderste plank gelegd in de keuken, en dit ook tegen oma gezegd, maar die had het niet begrepen…

Wat het wel opleverde:
Een heerlijke schaal boordevol appelmoes, mmm die maken we zo soldaat!


Ik kon op school vroeg naar huis. Ik was dan ook al vanaf 7.20 uur op school, en zodoende konden we even heerlijk naar de markt die hier op woensdagmiddag is! Daar hebben we fijn even ingeslagen bij mijn vaste marktman Lucien. Een fijne voorraad stoffen, fournituren en overal ruim de tijd om te kijken. Heerlijk is dat!


Nu nog tijd om met de stof aan de slag te gaan… Ik heb er in ieder geval al zin in!
groetjes Willemien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten