vrijdag 24 januari 2014

Toch de crochet along 2014 gestart….en….LEUK!
Na een paar dagen dubben of ik er toch aan mee zou gaan doen, had ik afgelopen week opeens het besluit genomen dat ik het ging doen: de crochet along 2014. En meteen maar katoen besteld, online dus lekker makkelijk! De kleurnummers heb je zo opgezocht, ik koos voor Phildar coton 3. Heerlijke katoen om mee te haken. Ik heb ook wel eens een bui van: niet te duur en dan wil je een koopje, dus goedkoop garen in dit geval. Maar als je al je werk en tijd wat je erin stopt meeneemt is het echt jammer om het van goedkoop garen te doen. Dit splijt in ieder geval niet, glanst mooi en is altijd na te bestellen! Ik heb de eerste weken nu vandaag gedaan, en ik vond het goed te doen!

Het is een makkelijk te lezen patroon en eerlijk gezegd het ik het gedaan terwijl de kinderen hier gewoon rondlopen, en dat kan ik niet altijd bij iets nieuws wat ik wil haken. Dit ging goed! Mijn jongste dochter vroeg meteen of ik voor haar aan het haken was….
Dat was ik nu eigenlijk niet van plan, maar ze keek er wel heel smekend bij, tja, ik denk dat ik toch maar ga nadenken over nog eentje……

De frisse kleuren heb ik op dit moment in mijn woonkamer ook met accessoires, dus het staat heel gezellig zo de tas met haakkatoen, genieten!!


Wat ook genieten was afgelopen week, was om samen even met mijn jongste dochter te winkelen. We gingen voor wat boodschappen, en eindigden in de lunchroom van de Hema, waar we samen een tompouce soldaat maakten! Eerst zat ze te dubben dat ze graag koffertjes wilde, want dat ze die daar hebben weet ze heel goed… Maar toch, samen van een bordje met die dikke streep slagroom op dat zoete roze….mmmm
En dan is het gewoon genieten om naar de overkant van het tafeltje te kijken!!


Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je toch begonnen bent aan de deken. Mooie, frisse kleuren hoor!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen