maandag 6 januari 2014

Na een heerlijk laatste weekend van de vakantie, is het fijn om weer de boel op orde te maken.
De kerstkransjes zitten nog wel in een pot maar die staat niet meer prominent op de kast,
die is inmiddels verdwenen in de kast. Er vraagt niemand meer naar…
Het restant oliebollen wat ik meteen na het afkoelen in de vriezer deed,
laat ik lekker zitten voor na een middag schaatsen, mocht dat gaan gebeuren.
Heerlijk is dat dan samen met de standaard warme chocomel!
En dan is het des te lekkerder dat ze nog in de vriezer zitten om opgesmikkeld te worden.
Nu tijd voor een grote berg strijkgoed, het eten voor vandaag en morgen heb ik al gemaakt vanochtend. Vanaf januari werk ik een dag meer iedere week, dus een nieuwe planning die moet worden afgewerkt.
En dan later in de week doe ik de doos met mijn nieuw gestart haakwerk weer fijn open……


Ik kijk er nu al naar uit!
groetjes Willemien

1 opmerking:

  1. Ik kan me voorstellen, dat je zin hebt in dit haakwerk. Wat een gezellige kleuren! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen