vrijdag 27 maart 2015

Geen voorjaarszonnetje meer…


De zon liet zich niet echt meer zien, afgelopen week. Dus buiten zitten was er niet meer bij. Toch vond ik tijd om mijn zomersjaal af te haken. Ik gebruikte alle kleuren die ik in Gent kocht en ben tevreden over het resultaat. Een fijne, niet te zware draagbare zomersjaal. Nu nog een leuk vest erbij, of een jurkje of een jas…verlangen…Oh nee, hij staat nu ook al leuk zonder al die nieuwe kleren!

 

De rand komt uit het ene boek, haken en feest, en de sjaal komt uit uit het andere boek, haken en kleur. Ik ben er blij mee!! En ook fijn dat het weer is afgewerkt want ik wilde de verjaardagsjurk voor mijn jongste dochter nu toch wel echt af gaan maken. Volgende week zaterdag is het al feest!!


Vandaag neemt ze al afscheid van haar ene juf van het kinderdagverblijf. En dat wist ik niet, maar volgende week is zij vrij. Als ze haar traktatie uit zou delen. Dus doen we het vanmiddag maar als ik haar ophaal. Een eenvoudige verrassing, een potje met zelf gezaaide vergeet-me-nietjes. Altijd leuk! 


nog even inpakken en dan zijn ze klaar.
Nu weer snel aan de slag met de meisjeskamer, hoe komen ze toch zo rommelig? Van wie zouden ze dat toch hebben?

fijn weekend!
Willemien



3 opmerkingen: