dinsdag 13 januari 2015

De stroom bezoek blijft nog even aanhouden…


heel gezellig maar mijn jongste dochter heeft er ondertussen wat minder zin in…En dat is natuurlijk best te begrijpen. Iedere ochtend ben ik eerst zelf druk met poetsten en ruimen, en daarna zit mama met allerlei mensen koffie en thee te drinken en er is geen tijd om te knutselen, spelletjes te spelen of voorlezen…daar moeten we maar snel wat aan doen!
Vandaag ging ik met Jarne op mijn werk zelf op bezoek. Op de basisschool waar ik werk in groep 4. Het was feest! Samen met een collega die ook een kleine baby heeft even de klas in, foto's maken, gezellig vertellen en luisteren en wat lekkers eten. Erg leuk om de verhalen van de kinderen zelf te horen...

En ook de juffen van onze eigen kinderen kwamen hier thuis op bezoek. Dat is toch wel heel speciaal, en wat zijn de kinderen dan trots dat ze hun broertje kunnen laten zien! Vanaf morgen hoop ik ze zelf weer naar school te brengen. En wat we hebben afgesproken is dat bij goed weer ik ze lopend met Jarne in de wagen naar school breng. Wat jammer dat het voor deze week zulke slechte weerberichten zijn! Maar goed, er komen vast nog genoeg mooie dagen.

Het lekker zelf bezig zijn mag duidelijk zijn, daar is bijna nog geen tijd voor. Het haken wil ik graag weer oppakken nu mijn handen niet meer zo veel pijn doen. Maar eerst moet ik op zoek naar een leuk idee en nieuw katoen. Dus dat duurt even. Ondertussen genieten we hier van alle babygeluk!

Wat ik wel al even heb kunnen doen is het naaien van een babymutsje wat over de oren goed blijft zitten, ik had al wel een aantal mutsjes maar niet eentje blijft goed zitten als Jarne slaapt in de wagen. En iedere keer stoppen om het mutsje weer over zijn oortjes te doen is ook zo wat, dus naaide ik een ieniemienie kaboutermutsje…


En als ik het lint strik onder zijn kin en goed wegstop in zijn jasje, blijft het heel goed zitten. Zo zitten zijn oortjes goed verstopt!

groetjes Willemien

1 opmerking: