zondag 19 oktober 2014

…heerlijk haken…klaar!


Na een heel aantal weken, ik begon al in de zomervakantie, is nu mijn omslagdoek voor onze baby klaar. Een southbay patroon en een randje in verschillende tinten blauw. Ik ben er blij mee! En als ik aan alle plekken denk waar ik met dit haakwerk heb gezeten is het best een heel speciale doek geworden. In Frankrijk nam ik hem overal mee naar toe, en lag ik heerlijk in een luie stoel te haken. Ook hier bij het plaatselijke peuterbadje is de doek al geweest, en ik haakte bij mijn zus thuis verder. En nu heel wat toertjes gewoon in mijn eigen fijne stoel. Toch ben ik blij dat 'ie af is. Tijd voor een nieuw haakidee! Maar eerst de babydeken voor de kinderwagen afmaken, die is grijs met rood en wit, fijn iets heel anders en heel andere steken…

Mijn jongste dochter wilde graag even proefdraaien met een klein babytje…haar eigen pop.



En nu genieten van een lange week herfstvakantie. We hebben heel wat plannen om in de babykamer aan de slag te gaan. Er moeten al 2 jaar nog steeds plinten om de houten vloer, maar dat is natuurlijk niet het enige…ik verwacht dat er heel wat gaat gebeuren deze week….zin in!
groetjes Willemien

1 opmerking:

  1. mooie doek!
    de week is om voordat je het door hebt, geniet er nog van! X

    BeantwoordenVerwijderen