vrijdag 26 september 2014

Al een poosje niet echt actief op mijn blog geweest,
helaas,
zo moe, er komt af en toe best wat uit mijn handen maar ik heb veel energie nodig voor de gewone dingen. Zoals de kinderen van en naar school brengen, eten koken en het huishouden doen.
Jammer genoeg heb ik ook me ziek moeten melden omdat ik echt niet meer voor de klas kon staan, gelukkig was er begrip en het is gewoon ook echt verstandiger om met hoge bloeddruk en zwangerschap op te passen. Ik weet het.
Maar toch,
het is wel stil thuis…

Ik ben maar gestart met een nieuw haakwerk, een babydekentje. Lekker straks voor in de kinderwagen. We worden inmiddels van alle kanten met babyspullen verwend,
kinderwagen, buggy, commode, wieg, box…ons kleintje komt het straks aan niets te kort!
Ik zit veel gewoon te genieten,


en mijn buik groeit gestaag door, nu 25 weken. Het kleine mannetje schopt er flink op los. En dan te bedenken dat ik het een paar weken geleden nog zo lang vond duren voordat ik iets voelde bewegen.
Wat geeft God op Zijn tijd wat je nodig hebt!

fijn weekend vast,
Willemien

2 opmerkingen:

  1. Mooi dekentje! Je gewoon even richten op de dingen die echt belangrijk zijn. Je blog kan best even op een laag pitje. Hoop dat je je ook een periode nog even wat beter zal voelen. Geniet van je zwangerschap! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Willemien,
    Gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie kleintje! Echt weer leuk hoor zo'n klein ding om mee te knuffelen. Sterkte met de laatste lootjes. Groetjes Giesanne

    BeantwoordenVerwijderen