zaterdag 21 juni 2014

alweer bijna een maand verder…

en er is hier een heleboel gebeurd. Ik ben namelijk in verwachting van ons vijfde kindje. Een verrassing voor ons allemaal en we zijn er blij mee! We hopen dat het allemaal goed mag gaan en dat we in januari ons kindje hier in de wieg kunnen leggen. Ik had op een rommelmarkt (hoe kan het ook anders…) schattige konijntjes gekocht en die hebben we gebruikt om ons vijfde kindje aan te kondigen.
 
Ook haakte ik (toen ik nog niet zo misselijk was…) verder aan mijn rommelmarkt boodschappen mand. Die wilde ik graag omhaken en dat is gelukt. Ik begon met een aantal bloemen haken en verder heb ik die verwerkt in granny's. De rand haakte ik er later onderaan. Nu ben ik helaas zo misselijk dat ik niet goed kan haken, ik hoop dat dat opknapt… Dus nu zit ik eerder weer even achter de naaimachine. Ook leuk! De hartjeshanger kreeg ik van een lieve vriendin. Ik had er nog geen plekje voor maar aan deze tas is het echt leuk!!
 

Toen was het tijd voor onze Giulia om verkleed naar school te gaan. Het thema was: Wat jij worden wil. En dus kon het geen prinses of fee zijn, vond ik. We vonden een leuk schortje in onze verkleedmand, waar eerder nog een jurkje onder hoorde wat helemaal op was. Het schortje eigenlijk ook maar dat heb ik opgefrist met een kruis van rood vilt en een geruit lint. De rok eronder was een lapje van de markt, en ze is er heel blij mee een zwierige rok waar ze ook gewoon plezier van heeft. Het kapje komt van Dille en Kamille, een winkel waar ik dol op ben maar waar ik bijna niet kom…


We maakten een bijpassend kadootje naar aanleiding van Pinterest, een pot vol troosttabletten voor de juffen. Achterop zit een label waarop staat 1x daags. Ik hoop dat de juffen het onverantwoorde snoepje toch af en toe gaan uitdelen…als troost dan wel, en natuurlijk volgens voorschrift: 1x daags!


Fijn weekend allemaal!
Willemien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten