maandag 4 november 2013

Een haakbedankje wat onze kinderen aan de juffen gaven bij het afscheid vorig jaar,
een usbstick hoesje of te gebruiken voor een labello oid… Ik hou ervan om de afscheidskadootjes zelf te maken, de juffen hebben heel wat uurtjes voor je kinderen gezorgd en zo kan ik op deze manier laten merken dat we er blij mee geweest zijn! We hadden voor het geven in deze hoesjes een kei gedaan met een kaartje eraan: U bent een kei van een juf!


Haken is zo superlekker om te doen, je kan er bij zitten, en iedere keer kan je iets anders maken, ik denk dat het wel wat verslavend voor me is. Maar wel een verslaving waar ik graag aan toegeef. Moet ik eerlijk zeggen. Soms laat ik de boel de boel om een paar uur te kunnen haken, meestal haak ik 's avonds bij de kinderen die huiswerk maken of als de jongsten op bed liggen. Maar ook een hele zondag haken komt geregeld voor! Met dank aan mn man die dan de catering verzorgd……………

ik haak ook gerust uit een boekje iets leuks. Liefst heb ik dan een telpatroon, dat werkt toch het makkelijkst. Ik hou wat moeite met een uitgeschreven patroon maar deze rondjes zijn toch mooi gelukt..
ik zal straks proberen de tak waaraan ze nu hangen te fotograferen, nu is het daar nog te donker voor met al die regen.


het patroon van deze gehaakte Zeeuwse muts zou ik ook graag nog eens in mijn bezit krijgen. De muts hebben we gekocht op een vliegtuigendag afgelopen zomer in Zeeland. Mijn dochter was meteen wild ervan en wilde de muts, hoewel het warm was niet meer af doen. Snoepig toch! Het is een soort kapje met een schootje eraan. De pompoms zijn er later aangenaaid. 
groetjes Willemien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten