woensdag 13 september 2017

Herfstig weer en nieuwe schoenen

Afgelopen dagen sloeg het weer helemaal om van zomer naar winter.

Nu krijgen onze kinderen ieder najaar en voorjaar schoenen van oma en opa,
en daar was het nu tijd voor, om die te gaan kopen. Wat een heerlijkheid dat we zo een schoenenwinkel in mogen stappen en dat ze kunnen kiezen (met wat hulp van mama) welke schoenen ze graag willen...
Ik probeer dit altijd te doen op een studiemiddag die ze vrij zijn van school. En dat komt vaak goed uit. Dat was gistermiddag. Eerst hebben we op weg naar onze vaste schoenenwinkel in de auto een broodje gegeten, en om 12.30 waren we in de winkel. Heerlijk de enige klant!
Het duurt altijd even dus kom ik graag tussen de middag. Ik had drie kinderen die mochten meten en passen, en daar is de verkoopster altijd even mee bezig. Het ging heerlijk vlot! Vanochtend maakten we voor het naar school  gaan een foto...ze dragen ook voor het eerst najaarskleding.

                                     

Na de schoenenwinkel gingen we meteen de ijsjesbon die ik van ouders van school kreeg als dank voor het lesgeven aan hun zoon maar eens inwisselen. Die lag al de hele vakantie te wachten en dat was nu een mooie beloning want het was ook in Barendrecht waar we die ijsjesbon konden inwisselen, en daar zijn we niet iedere week..
                                    

Verder heb ik afgelopen week een vestje geborduurd. Nadat ik eerder een workshop bij Nienke Landman volgde van Mooi van draad, ben ik helemaal om, heerlijk om ipv haken nu eens iets anders te doen. Dus ik genoot ervan! Het vestje is gewooon van de Hema. Ik ga als het handschoenentijd is ook eens met handschoenen aan de gang, of een sjaal of.....genoeg inspiratie!

                      

groetjes en nog een fijne dag! Willemien

2 opmerkingen: